Reklamace a vrácení zboží
Při převzetí zásilky prosím zkontrolujte, zda
není Vaše zásilka poškozená. Pokud převezmete poškozenou zásilku, reklamace se
na výrobek nevztahuje.
Případné reklamace vyřídíme k Vaší
spokojenosti individuální dohodou s Vámi, a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil
případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit
naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme, proto zboží po převzetí
zkontrolujte. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců,
pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
V souladu s platnými právními předpisy máte
právo odstoupit od této smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním,
- nesprávným použitím výrobku,
- nesprávným skladováním,
- poškozené zboží způsobené dopravou.
Postup při reklamaci:
- Informujte nás o reklamaci telefonicky, či e-mailem, popřípadě nám pošlete foto vady, pro urychlení.
- Zboží vyzvedne kurýr firmy PPL na naše náklady dle dohody s Vámi.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii dokladu o
zakoupení reklamovaného zboží v našem obchodě. Na zásilku napište Vaši
adresu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.